Menu
 

Tukipalvelut

Nopea ja asiantunteva tekninen tuki
Hotline tukipalvelu

Hotline tukipalvelu

Kaikissa teknisissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä tekniseen puhelinpalveluumme Maanantai – Torstai klo 9-15 (Perjantaina 9-14).. +45 96 31 56 99
Tukipalvelu sähköpostitse

Tukipalvelu sähköpostitse

Voit olla sähkpostitse yhteydessä tukipalveluumme. Vastaamme arkipäivisin vuorokauden sisällä.

support@nordcad.dk

TeamViewer

TeamViewer

Käytämme Team Viewer sovellusta, jonka kautta voimme auttaa sinua suunnitteluhaasteiden kanssa.

TeamViewer

Alan paras tukipalvelu

Meillä on loistava joukko teknistä henkilöstöä, joka on valmiina auttamaan sinua kaikissa elektroniikan suunnitteluun liittyvissä asioissa. Voimme auttaa sinua kaikessa asennuksista ja kokoonpanoista aina suurempiin tai pienempiin ongelmiin, joita kohtaat suunnitteluprosessin aikana. Asiantuntijamme voivat ohjata sinua ideasta valmissuunnitteluun ja tukea sinua koko suunnitteluprosessin ajan. Voimme myös auttaa sinua valitsemaan oikeat tekniikat ja antaa neuvoja nopeimman mahdollisen suunnittelun saavuttamiseksi.

Cadence Online Support

Jos sinulla on voimassa oleva tukisopimus OrCAD / Allegro-tuotteellesi, niin suosittelemme, että kirjaudut Cadence Online Support -tiliin. Se on loistava paikka saada runsaasti lisätietoa ja opastusta Cadence tuotteillesi. Mm.

  • Q&A osio todellisista tukitilanteista
  • Lataa päivitykset ja uudet softat: Cadence Download Manager
  • Itseopiskelu
    • RAK (Rapid Adoption Kits) auttaa spesifissä haasteissa
    • On-demand työpajoja eri teemoista
    • Opiskelumateriaalia
    • Webinaareja työkalujen uusimmista ominaisuuksista
  • Resursseja
    • Sovellusesimerkkejä
    • Q&A ja koodausesimerkkejä

Miten voimme olla avuksi?

Olemme valmiina vastamaan kaikkiin kysymyksiisi koskien edustamiamme suunnittelutyökaluja sekä palveluitamme.

Jätä viesti tai soita

+46 8 518 01 387