Press release: Nordcad ja Neptech yhdistyvät CFD ohjelmistojen alalla

Nordcad ja neptech yhdistyvät CFD ohjelmistojen alalla

Nordcad laajenee nyt CFD-työkalujen maailmaan. Kyseessä on aero-, meri- ja turbokoneiden analysointiin ja laskelmiin tarkoitetut ohjelmistot. Vähän aikaa sitten Nordcad lisäsi CFD-ohjelmiston työkaluihinsa, kun Cadence osti numecan liiketoiminnat. Nyt 1.1.2022 alkaen Nordcad aloitti yhteistyön verkkolaskemiseen erikoistuneen Neptechin kanssa, kun he liittyivät Nordcadin myyntikumppaniksi.

”Olemme erittäin innoissamme läheisestä suhteestamme Faranggikseen ja hänen tiimiinsä, koska he soveltavat paljon vahvaa osaamista CFD: n ja meshingin alalla pointwise-työkalullaan”, sanoo Arvid Thorndahl, Nordcad Systems A/S: n toimitusjohtaja.

Sekä Neptech että Nordcad näkevät tällä liiketoiminta-alueella valtavasti potentiaalia ja ovat yhtä mieltä tämän uuden kumppanuuden mahdollisuuksista. Neptechin toimitusjohtaja Faranggis Bagheri lisää:

”Tämä on Neptechille loistava tilaisuus kasvattaa liiketoimintaansa. Nordcadilla on pitkä kokemus pohjoismaisesta sähköisestä liiketoiminnasta, ja odotamme innolla tiivistä yhteistyötä heidän kanssaan palveluidemme laajentamiseksi ja parantamiseksi.

neptech

Vuonna 2018 perustettu Neptech keskittyy jakamaan Pointwise verkko– ja käsittelyohjelmistoja laskennalliseen nestedynamiikkaan Pohjoismaissa.  Tukholmassa, Ruotsissa sijaitseva yritys tarjoaa teknistä tukea ja koulutusta sekä konsultointipalveluja CFD:n soveltamisessa.

Nordcad Systems A/S

Nordcad on Cadence-ohjelmiston johtava myyntipartneri ja jakelija Pohjoismaissa. Elektroniikan kehittämiseen tarkoitettujen ohjelmistojen lisäksi Nordcad tarjoaa myös PLM-järjestelmiä, ohjelmistoja radiotaajuus- ja antennien suunnitteluun sekä viime aikoina myös CFD-laskemisen ohjelmistoja.