Press release: Channel Partner of the Year

Vouden kanavakumppani 2021

Vuosittainen Cadence Channel Partner -tapahtuma järjestettiin tällä kertaa virtuaalisesti 9.2.2022.  Tapahtumassa jaetaan palkinnot ja tunnustukset Cadencen kanavapartnereille, jotka ovat toimineet vuonna 2021 poikkeuksellisen ansiokkaasti. Maailman noin 50 Cadence kumppanista Nordcad nappasi suurimman palkinnon: Vuoden kanavakumppani.

”Olemme erittäin ylpeitä tästä palkinnosta. Se on hieno tunnustus Cadencelta, ja arvostamme sitä todella korkealle.  Koska Nordcad on yksi maailman pienemmistä Cadence kumppaneista, on kunnia saada tämä tunnustus”, sanoo Arvid Thorndahl, Nordcad Systems A/S:n toimitusjohtaja.

Vuoden Kanavakumppani palkinto myönnetään useiden tekijöiden perusteella.  Yksi niistä on Nordcadin ponnistukset uusien teknologioiden tukemiseksi. Esimerkiksi RF- ja antennisuunnittelun työkalut sekä virtaustekninen laskenta ovat uusia ratkaisuja, joita Nordcad voi nyt tarjota asiakkaille Pohjoismaissa.  Näille työkaluille on valtava kysyntä Pohjoismaissa. Uusien tuotelinjojen käyttöönotto on edellyttänyt myös uusien työntekijöiden palkkaamista.

”Haluamme aina olla teknologian kehityksen kärjessä. Siksi olemme panostaneet tiimimme laajentamiseen teknisillä resursseilla, jotka vahvistavat teknistä osaamistamme ja joiden lopputuloksena pystymme vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin”, sanoo Ole Ejlersen, CTO in Nordcad Systems A/S.

Asiakkaiden tarpeiden priorisointi on myös tekijä, joka vaikuttaa vuoden 2021 kanavakumppanin titteliin.  Nordcadin tekninen tuki palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti. Asiakkaat arvostavat tätä suuresti, vaikka elämme nykyään digitaalisessa maailmassa.

Keskeinen osa Nordcadin strategiaa on auttaa asiakkaita ratkaisemaan ongelmia ja löytämään ratkaisuja, jotka eivät välttämättä ole aina yksinkertaisia. Kaikki tämä edistää sitä, että Nordcad pyrkii sekä tänään että tulevaisuudessa olemaan pohjoismaisten huipputeknologiayritysten luotettava kumppani.